افزونه-وردپرس-تسویه-حساب-چند-مرحله-ای

افزونه پرداخت چندمرحله ای

فرآیند پرداخت را با تقسیم به چند مرحله ساده کنید.

چگونه میتوانید از آن استفاده کنید:

تقسیم مراحل پرداخت​

به کمک افزونه میتونید مراحل پرداخت رو به 3تا4 مرحله تقسیم کنید، به این ترتیب کاربر میداند کخ دقیقا رد چه مرحله ای قرار گرفته و ملزوم به پر کردن چه فیلدهایی است​

پشتیبانی

با تهیه افزونه از راست چین از 6 ماه پشتیبانی رایگان و یک ماه ضمانت بازگشت وجه بهره مند میشوید بعلاوه درصورت برخورد با هرگونه مشکلی با ارسال تیکت در زمان کمتر از 24 ساعت به تیکت شما پاسخ داده میشود

ریسپانسیو و واکنشگر

نمایش مراحل پرداخت در تلفن همراه، تبلت یا دسکتاپ کاملا ریسپانسیو بوده و بدون ایجاد مشکلی نمایش داده میشوند!

مشتریان را از مرحله ای که در آن قرار گرفته اند مطلع کنید

اگر کاربر بداند که دقیقا در چه مرحله ای از پرداخت قرار گرفته و قرار است چه فیلدهایی را پر کند و بداند که مرحله بعدی چه مرحله ای است از حس امنیت بیشتری برخودار است.

افزونه WooCommerce Multi-Step Checkout یک افزونه وردپرس فروشگاهی است که با تقسیم مراحل پرداخت به چندیدن مرحله ی ورود، صورتحساب، حمل و نقل، اطلاعات سفارش و پرداخت بطور دقیق و کامل کاربر را از مرحله ای که در آن قرار گرفته است مطلع کنید.

امکان شخصی سازی رنگ متناسب با قالب

برای اطمینان از اینکه سبک پرداخت می تواند با رنگ قالب مطابقت داشته باشد، می توانید رنگ های هر مرحله و وضعیت (مرحله قبلی، بعدی و فعلی) و تمام متون را سفارشی کنید.

از بین ۱۰ طرح بندی مختلف استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید

شما می توانید از بین ۱۰ طرح بندی مختلف برای خط زمانی انتخاب کنید، پنج تای آنها به سبک عمودی و پنج تای آنها افقی. چیدمانی را تنظیم کنید که به بهترین وجه مناسب وب سایت تجارت الکترونیک شما باشد و آن را برای نمایش به کاربران تلفن همراه نشان دهید.

FAQ

بله، شما امکان تغییر سبک و رنگ هر مرحله، متن مرحله، وضعیت مرحله(گذرانده شده یا باقی مانده) را طبق سلیقه و قالب سایت خود دارید

این افزونه از ویژگی اعتبارسنجی Ajax استفاده می کند تا تأیید کند که تمام فیلدها به درستی پر شده اند و قبل از اینکه به کاربران اجازه دهد مرحله بعدی را ادامه دهند.

بله، این افزونه امکان مخفی کردن مرحله ارسال و حتی ادغام مراحل صورت‌حساب و ارسال را در یک مرحله و همچنین اطلاعات سفارش و پرداخت‌ها را فراهم می‌کند.

خیر، اگر کاربر در مرحله ای نیاز به برگشت به سبد خرید داشت، میتواند صفحه را ترک کند، زیرا اطلاعات او ذخیره میشوند و هر زمان دیگه ای میتونه به فرایند تسویه حساب ادامه دهد.